Klanten die via KPN bellen, kunnen ons op dit moment slecht bereiken. De verbinding is slecht. In het ergste geval vallen gesprekken weg.
8 april 15:53 - Storing
Belangrijke informatie voor mensen die via KPN bellen
Meer informatie
Storingen en service
Er is één melding actief
8 april 15:53 - Belangrijke informatie voor mensen die via KPN bellen
Sorry dat u ons moeilijk kunt bereiken
We willen u graag helpen. We doen er dan ook alles aan om deze technische storing op te lossen.
Als de verbinding wegvalt kunt u het volgende doen
- Ons na een paar dagen nog een keer bellen
- Uw zaken via Mijn RBG regelen
- Automatische incasso voor dit jaar aanvragen regelt u via 088 291 10 00. Kies daarna optie 1
- Kwijtschelding aanvragen regelt u via 088 291 11 99
Via Mijn RBG kunt u de volgende zaken regelen
- Betalen
- Bezwaar maken
- Bezwaar maken tegen de kosten van de aanmaning of het dwangbevel
- Automatische incasso aanvragen, aanpassen of stoppen
- Kwijtschelding aanvragen
- Contactgegevens aanpassen
- IBAN aanpassen
- Uw aanslag of andere post van de RBG bekijken
- Bekijken welk bedrag u nog hebt te betalen
- Uw taxatieverslag bekijken