Wat mag u van ons verwachten?
- wij behandelen u met respect
- wij staan u op correcte wijze te woord
- wij lichten u op correcte wijze voor en informeren u over de stand van zaken.
- wij gaan op correcte wijze met uw persoonlijke gegevens om
- wij houden ons aan de afspraken die wij met u maken
- wij verwerken uw aanvraag zo snel mogelijk, in ieder geval binnen de wettelijke termijnen
Wat verwachten wij van u?
- u behandelt onze medewerkers met respect
- u staat onze medewerkers correct te woord
- u dient uw aanvraag of verzoek tijdig bij ons in
- u verstrekt de noodzakelijke informatie voor de behandeling van uw verzoek.
- u geeft wijzigingen betreffende de behandeling van uw verzoek tijdig door
- u houdt zich aan afspraken
- u volgt de aanwijzingen van onze medewerkers op
Wat tolereren wij niet?
- handtastelijkheden en/of lichamelijk geweld
- schelden, beledigen, discriminerende taal of schreeuwen
- het gooien met, of vernielen van spullen
- (seksueel) intimideren
- het onmogelijk maken of bemoeilijken van het werk
- bedreigen van medewerkers en/of bestuur
- het lastig vallen van andere aanwezigen
- het onder invloed van alcohol of drugs betreden van onze locatie(s)
- het mee naar binnen nemen van uw huisdier
- elke andere vorm van agressie en geweld
Bovenstaande geldt voor alle klantcontacten en communicatiekanalen, bijvoorbeeld: telefoon, e-mail, tijdens een bezoek aan één van de locaties, of in de regio.
Al deze gedragingen worden ook niet geaccepteerd bij contacten tussen medewerkers en klanten buiten ons kantoor. U wordt op dit gedrag aangesproken. U kunt gesanctioneerd worden volgens het agressieprotocol van de Regionale Belasting Groep.
Voorbeelden hiervan zijn dat u niet verder wordt geholpen of dat u de toegang tot het gebouw wordt ontzegd. Door u aangerichte schade wordt op u verhaald. Alle incidenten worden geregistreerd. Het is mogelijk dat de politie wordt ingeschakeld.
Als u vindt dat wij u niet behandeld hebben zoals boven omschreven bij wat u van ons mag verwachten dan kunt u een klacht indienen.