Direct naar content
20 december 12:00 - Service Openingstijden RBG rond de feestdagen Meer informatie

Huisregels voor Bezoekers/Klanten

Door de Regionale Belasting Groep zijn huisregels voor bezoekers opgesteld. Wat mag u van ons verwachten en wat verwachten wij van u. De regels gelden uiteraard ook voor contacten buiten onze locatie.

Wat mag u van ons verwachten?

  • wij behandelen u met respect
  • wij staan u op correcte wijze te woord
  • wij lichten u op correcte wijze voor en informeren u over de stand van zaken.
  • wij gaan op correcte wijze met uw persoonlijke gegevens om
  • wij houden ons aan de afspraken die wij met u maken
  • wij verwerken uw aanvraag zo snel mogelijk, in ieder geval binnen de wettelijke termijnen

Wat verwachten wij van u?

  • u behandelt onze medewerkers met respect
  • u staat onze medewerkers correct te woord
  • u dient uw aanvraag of verzoek tijdig bij ons in
  • u verstrekt de noodzakelijke informatie voor de behandeling van uw verzoek.
  • u geeft wijzigingen betreffende de behandeling van uw verzoek tijdig door
  • u houdt zich aan afspraken
  • u volgt de aanwijzingen van onze medewerkers op

Wat tolereren wij niet?

  • handtastelijkheden en/of lichamelijk geweld
  • schelden, beledigen, discriminerende taal of schreeuwen
  • het gooien met, of vernielen van spullen
  • (seksueel) intimideren
  • het onmogelijk maken of bemoeilijken van het werk
  • bedreigen van medewerkers en/of bestuur
  • het lastig vallen van andere aanwezigen
  • het onder invloed van alcohol of drugs betreden van onze locatie(s)
  • het mee naar binnen nemen van uw huisdier
  • elke andere vorm van agressie en geweld

Bovenstaande geldt voor alle klantcontacten en communicatiekanalen, bijvoorbeeld: telefoon, e-mail, tijdens een bezoek aan één van de locaties, of in de regio.

Al deze gedragingen worden ook niet geaccepteerd bij contacten tussen medewerkers  en klanten buiten ons kantoor. U wordt op dit gedrag aangesproken. U kunt gesanctioneerd worden volgens het agressieprotocol van de Regionale Belasting Groep.

Voorbeelden hiervan zijn dat u niet verder wordt geholpen of dat u de toegang tot het gebouw wordt ontzegd. Door u aangerichte schade wordt op u verhaald. Alle incidenten worden geregistreerd. Het is mogelijk dat de politie wordt ingeschakeld.

Als u vindt dat wij u niet behandeld hebben zoals boven omschreven bij wat u van ons mag verwachten dan kunt u een klacht indienen.